Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Magyar Szombat: carmenesque

2010.07.31. 11:50 :: etsybaba

Ez az intarjú Krisztinával készült, aki csini, színes ékszereket, bizsukat készít és ad el az Etsy-n. Olvassátok, nézegessétek szeretettel!

Pár adat:

Bolt neve:                       carmenesque.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2009. február 5.

Eladások száma:           97 db

Jelenleg kapható:          88 termék

 

Small Bloom XI. hairpin set
Happy Stripes fused glass necklace
SALE - Rosebud - earrings made of glass beads
Etnic puffy earrings
Small bloom III. - hairpin set
SALE - Carmen's temptation earrings
Midnight blues bracelet
SALE - Royal Green - long necklace
Morning grass bracelet - Tricolor spiral with faux pearls
Daylight bracelet
Small bloom IX. hairpin set
Fall bouquet ring
carmenesque.etsy.com

 

 Interjú

 

Mondj pár mondatot magadról!

Hóka Krisztina vagyok, 25 éves egyetemista. Portugál szakon tanulok az ELTÉ-n, mellette pedig ékszerkészítéssel foglalkozom. Budapesten élek a párommal, szabadidőmben szeretek utazni, fotózni, olvasni, filmeket nézni és új dolgokat felfedezni. Nagy kedvencem a Carmen című opera, ezért amikor internetezni kezdtem, akkor mindenhol Carmen bőrébe bújtam, így született a boltom neve is.

Mikor kezdtél ékszereket alkotni, honnan jött az ihlet?

Már gyerekkoromban készítettem egyszerű karkötőket magamnak és anyukámnak - többnyire gumira fűzött gyöngyökből. Az igazán nagy szerelem 2007-ben jött, amikor az interneten véletlenül találtam egy nagyon szép, gyöngyből készült ékszert, és elkezdtem kutatni, hogy mi mindent is lehet készíteni gyöngyből. Azóta is folyamatosan tanulok, újabb és újabb technikákat próbálok ki: most ismerkedem a dróttal és az üveggel.

Mikor és hogyan találtál rá az Etsy-re?

Legelőször akkor hallottam az Etsyről, amikor egy spanyol barátnőm elújságolta, hogy ott árulja a rajzait. Megnéztem a boltját, szép szép, de elriasztott, hogy rögtön rengeteg dollárt kell fizetni a regisztrálásért. Néhány év múlva (2008 végén) végre rendesen is elolvastam a felhasználási feltételeket, körbenéztem, és rögtön elvesztem. Azóta már saját boltom is van, de mindig csábítanak a többiek által készített termékek, így már sokmindent vásároltam is itt.

Ajánlanád-e, és ha igen, miért ajánlanád az Etsy-t másoknak?

Én mindenkinek ajánlom az Etsyt, a közvetlen környezetemben is gyakran emlegetem. Azoknak akik alkotnak valamit a rengeteg féle alkatrész hatalmas választéka lehet csábító, akik késztermékeket vásárolnának: nos néha elég csak egy pillantást vetni a főoldalra, és rögtön három-négy dolgot is hazavinne az ember. Én legalábbis hajlamos vagyok rá, a kívánságlistám pedig csak nő és nő...:-)
Eladóknak azért ajánlanám az Etsyt, mert egyrészt nagyon jó közösségekbe lehet bekerülni, itt mindenki segítőkész, bármiről is legyen szó. Ezenkívül páratlan lehetőségnek tartom ezt a helyet, hogy a tehetséges magyar kézműveseknek a világ más szegleteivel is megismertethessék a munkáikat.

Esetleg valami jó tanács azoknak, akik most nyitnának boltot?

Minden olyan tanács elhangozhat itt, ami az online értékesítésnél íratlan szabály. Elsősorban a jó fotót emelném ki, amihez nem kell feltétlenül drága fényképezőgép. Továbbá érdemes csatlakozni valamilyen csoporthoz is, ezt mindenki saját ízlésének, érdeklődésének megfelelően válaszhatja ki. A harmadik pedig: türelem fejlesztése. Ez azért fontos, mert az Etsy hatalmas voltából fakadóan sok olyan időszak lehet, amikor nem történik semmi a boltban, ilyenkor pedig nem elkeseredni kell, hanem szorgalmasan dolgozni, és türelemmel várni azt az időszakot, amikor beindulnak a dolgok.

Van-e kedvenc eladód az Etsy-n?

Rengeteg kedvencem van, magyar is külföldi is, nem tudok csak egy-kettőt kiragadni közülük.

Oldalak, ahol jelen vagy, és szívesen közzétennéd?

blog: carmenesque.blogspot.com
twitter: twitter.com/carmenesque
facebook: facebook.com/CarmenesqueJewelry

Szólj hozzá!

Címkék: szombat ékszer gyöngy bizsu etsy etsy.com magyar szombat carmenesque

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr312186856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása