Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Magyar Szombat

2010.07.17. 13:00 :: etsybaba

A most következő vadjutka nevű etsy-boltot a gyönyörűséges, vidám, különleges drót-textil ékszerei miatt kedvelem nagyon. Tulajdonosát, Juditot faggattam.

Pár adat:

Bolt neve:                       vadjutka.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2007. augusztus 7.

Eladások száma:           375 db

Jelenleg kapható:          175 termék

Moss and
                                    Tree - very long necklace with various beads on brass chain
Picnic
                                    Framed - necklace made of  fabric and setting on brass chain
Vintage
                                    Grass - fabric brooch
Four Colors
                                    - textile jewelry - necklace made of fabric and brass
Dotty -
                                    long necklace made of fabric and brass filigree on brass chain
Flying
                                    Flowers - earrings made of brass filigree and fabric
Melon and
                                    Raspberry - necklace with poppy flower  on brass chain
Almost
                                    Weekend - necklace made of fabric and brass filigrees on brass chain
Sunflower  -
                                    textile jewelry - gold plated metal ring with fabric and flower
Picnic -
                                    textile jewellery - earrings made of brass filigree and fabric
Fruit
                                    Turmix - long necklace with glass beads and brass hoop on brass chain
FREE
                                    SHIPPING - Abstract - Modern Hungary No.3 - necklace made of fabric and
                                    brass filigrees on brass chain
 

 

Interjú

Mondj pár mondatot magadról!

Wild Judit a becsületes nevem, vegyes technikájú (textil-fém-üveg) ékszereket tervezek és csinálok. Ez egyelőre a "félállásom": a másik félállásomban szociológus vagyok és piackutatóként dolgozom egy kiadónál.

Mikor kezdtél ékszereket alkotni, honnan jött az ihlet?

Legelőször gimnáziumban kezdtem ékszereket csinálni: drótból és üveggyöngyből fülbevalókat. Az egyik fajta fülbevalóm túl népszerű lett és az osztályomban minden lány akart olyat. Megcsináltam vagy 20 párat belőle, majd elegem lett és abbahagytam. 10 évvel később tértem vissza: sétáltam a Szt István krt-on, elmentem egy gyöngybolt előtt, bementem és bevásároltam. Az első két láncot az Orbán-Medgyessy tv vita alatt raktam össze.

Mikor és hogyan találtál rá az Etsy-re?

2007 nyarán találtam rá az Etsy-re, miközben amerikai gyöngyös boltokat nézegettem. Akkor regisztráltam is, de csak 2008 februárjában nyitottam boltot.

Ajánlanád-e, és ha igen, miért ajánlanád az Etsy-t másoknak?

Természetesen ajánlanám mindenkinek, aki ki akarja próbálni magát. Én rengeteget tanultam ezalatt a 2 és fél év alatt: kitartást, tervezést, professzionalizációt, egymás segítésének a fontoságát.

Esetleg valami jó tanács azoknak, akik most nyitnának boltot?

Jótanács mindig van. Két fontos dolog van szerintem. Az egyik, hogy mielőtt az ember boltot nyit, gondolja át, hogy mit vár az egésztől. Zsebpénzkiegészítést? Többet? Kevesebbet? Ennek fényében pedig meg tudja határozni, hogy mennyi energiát akar rászánni. Az Etsy egy hatalmas nagy szájt és közösség, és noha nagy lehetőséget kínál, nincsenek csodák: az esetek 99%-ában a befektetett munkahozza meg a gyümölcsöt. A másik tanács, hogy ha már rászánta magát az ember, akkor 1) igyekezzen minél jobb fottót csinálni a termékről, mert az az első benyomás, amit a vásárló szerez, 2) csatlakozzon az Etsy-n lévő számos csapatok egyikébe, esetleg többe és legalább egyben legyen aktív tag. Az egész etsy-s rendszer a közösségre épül, és ha nem (aktív) közösségi tag az ember, akkor jóval nehezebb érvényesülni. Hozzáteszem, ez utóbbi dolgot többen vitatják: ők azt mondják, hogy az az energia, amit a közösségi dolgokkal tölt az ember, jobban is hasznosulhatna, pl több terméket csinálhat aza ember és ezáltal gyakrabban tehet terméket a boltjába.

Van-e kedvenc eladód az Etsy-n?

Nagyon sok kedvencem van, nehéz egyet kiragadni. mindenkit másért szeretek.

Oldalak, ahol jelen vagy, és szívesen közzétennéd?

Blogom:     vadjutka.hu/blog

Aki szeretne híreket kapni az újdonságokról, akciókról havonta egyszer, az itt tud feliratkozni a hírlevelemre: vadjutka.hu/hirlevel

Twitter:      twitter.com/vadjutka

Facebook:  facebook.com/vadjutka

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív interjú szombat etsy kreatív hobbi etsy.com magyar szombat

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr612152549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása