Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Világboltok: SharonMontrose

2010.08.04. 14:35 :: etsybaba

Ez egy 2009-es interjú az Etsy oldaláról. Én csak lefordítottam, az eredetit itt találod.

Pár adat:

Bolt neve:                         sharonmontrose.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2008. október 28.

Eladások száma:           5251 db

Jelenleg kapható:          4 termék

Baby Deer Pillow - Reserved for Kate.
Bookmark Set - Hoofstock
Notepad- Baby Deer
Bookmark Set - Birds
 

 

Interjú

 

Mesélj egy kicsit magadról!

Sharon-nak hívnak. Kaliforniában, Los Angelesben élek, ahol születtem és felnőttem. Öt éve hozzámentem egy nagyszerű férfihoz. Nappal reklám-fotós vagyok (reklámügynökségek, divatcégek, magazinok, könyvkiadók részére fotózom), éjjel pedig Etsy eladó (a "szállító-menedzseremmel", a férjemmel). Állat szerető vagyok. Fő gyengém a sültkrumpli (vékony és nagyszerű). Mindent megnézek a Google-ben. Remek barátaim vannak. Káromkodom. Az óceán megnyugtat. Szeretek otthon lenni.

Az alkotáson kívül mivel foglalkozol?

Biciklizem. Ülök a parkban. Tévét nézek. Black Jack-et játszom Vegasban. Sétálok a kutyáimmal. Nevetek a barátaimmal. Videojátékozom. Keményen dolgozom.

Mi volt az első dolog, amit saját kézzel készítettél, és ami arra késztetett, hogy művésszé válj?

Szerintem ez nem a döntésem volt. Gyerekként eleve kreatív voltam és a szüleim mindvégig hagyták, hogy kiéljem a kreativitásomat. Egyébként a fotózást csak gimnazistaként fedeztem fel magamnak. Ez lett az életem. Nem tudtam és nem is akartam más szakmát űzni többé.

Kérlek írd le a folyamatot, ahogy alkotsz! Hogyan, mikor, anyagok, stb.

Az én munkafolyamatom sokkal több mindennel jár, mint azt bárki gondolná. A képeim őrült sok előkészületet igényelnek. Általában egy fotózás előkészítéseként egy vagy két hét megy el az állatok, a stáb, a stúdió, a berendezés stb. összehangolására. Amikor végre bejutok a díszletbe, akkor az alkotás folyamata tulajdonképpen az együttműködés köztem és a fotóalanyom között. Sokkal inkább hagyom, hogy az állatok irányítsanak engem, mint én őket.

Mi az a legbecsesebb tárgyad, ami kézzel készünt?

Nagymamám jegygyűrűi.

Milyen tanácsot adnál azoknak akik még újak az Etsy-n?

Légy vásárló, mielőtt eladó leszel! Szerintem nagyon fontos, hogy egy vevő szemszögéből megértsd az Etsy-t.A boltomat azokra a tapasztalatokra alapoztam, amiket még vásárlóként szereztem. Mindenképp legyél eredeti!

Hogy reklámozod a munkáidat?

Futtatok néhány reklámot blogokban és igyekszem a legjobbat nyújtani, hogy biztos lehessek abban, hogy örömet szerzek a vevőimnek a termékeimmel. Én is írok blogot. Nehéz megmondani, mi működik és mi nem. Szerintem a reklám és a szerencse együtt. Én abban hiszek, hogy jókor jó helyen kell lenni.

Tíz év múlva szeretnék...

Egészséges és boldog lenni. Fotózni.

Szólj hozzá!

Címkék: fotó külföldi interjú kép szerda etsy etsy.com világboltok sharonmontrose

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr542197109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása