Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Magyar Szombat: bodaszilvia

2010.07.24. 11:05 :: etsybaba

Boda Szilvia gyönyörűséges drót ékszereket készít. Érdemes meglátogatni a boltját és elolvasni a vele készült interjút!

Pár adat:

Bolt neve:                       bodaszilvia.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2009. ápris 21.

Eladások száma:           165 db

Jelenleg kapható:          8 termék

Steam
                                    nouveau moon wire wrapped steampunk pendant earrings and ear cuff set
Mina
                                    bracelet
RESERVED
                                    for savvy713
Silver,
                                    copper and iolite wire wrapped ear cuff
Lunar
                                    eclipse wire wrapped pendant and ear cuff set
black and
                                    ruby wire wrapped ear cuff

 

Interjú

 

 

Mondj pár mondatot magadról!

A nevem Boda Szilvia (BoSZi). Az Alföldön születtem, de lassan már 10 éve Budapesten élek a barátommal. Végzettségemet tekintve grafikus és lakberendező vagyok, másfél éve szabadúszó ékszerkészítőként dolgozom. Kislány koromban divattervezőnek készültem, később festőművész akartam lenni... egy hatalmas hajtűkanyar után most nagyjából ott vagyok, ahonnét 12 évesen elindultam :)
 

Mikor kezdtél ékszereket alkotni, honnan jött az ihlet?


Drótból készült ékszereket először a http://deviantart.com - on láttam.. ez egy fantasztikus közösség, amihez 7 éve csatlakoztam (akkor még a festményeimmel voltam jelen). A legalapvetőbb dolgokat 1-2 ingyenes netes tutorialból tanultam meg, de nagyrészt magam kísérleteztem ki a technikát. Iza Malczyk munkái voltak igazán nagy hatással rám, ez kezdetben eléggé érezhető volt, de azt hiszem, mára már sikerült megtalálnom a saját stílusomat.

Mikor és hogyan találtál rá az Etsy-re?

Természetesen az etsy-ről is a deviantarton szereztem tudomást :) 2008 végén már többen kérdezték, hogyan vásárolhatnák meg az ékszereimet, és nem is volt kérdés, hogy az etsyn kell webshop-ot nyitnom :) Én magam nagyon ritkán utazom, az ékszereim viszont már eljutottak a világ minden tájára Szingapúrtól Brazílián át Litvániáig.. ez irtó jó érzés!

Ajánlanád-e, és ha igen, miért ajánlanád az Etsy-t másoknak?

Egyértelműen csak ajánlani tudom az etsy-t mindenkinek! Mivel széles körben ismert, ezért az emberek sokkal jobban bíznak benne, mint az egyéni webshop-okban, vevőként és eladóként is könnyű haználni, ráadásul az ajándékozás is sokkal könnyebb, mióta itt vagyok... sokkal szívesebben veszek kézműves dolgokat ajándékba (vagy csak magamnak) mint gyárakban készült lélektelen tömegterméket.

Esetleg valami jó tanács azoknak, akik most nyitnának boltot?

Úgy gondolom, eladóként az a legfontosabb, hogy az ember olyasmit csináljon, amit igazán szeret.. tudom, nem én vagyok az első, aki ezt mondja, de ez nem véletlen :) Ha az ember szívvel-lélekkel csinál valami, az mindig látszik, érződik. Szintén fontos, hogy legyen kapcsolat vevő és eladó között; rengetegen élünk a földön, mindenből sok van, így vásárláskor nemcsak terméket válsztunk, de embert is. Érdemes csatlakozni egy kreatív online közösséghez, blogot írni, és minnél több hirdetési lehetőséget (pl. facebook, twitter és hasonlók) keresni a kezdő eladóknak. Ha a vevők elégedettek, elmondják a családuknak, barátaiknk, így minnél több vásárlónk van, annál több lesz :)

Van-e kedvenc eladód az Etsy-n?

több kedvenc eladóm is van, mivel komolyabb féldrágaköveket és bizonyos drótfajtákat itthon nem lehet kapni.. 3-4 boltban vagyok törzsvásárló, és nagyon jó érzés, hogy mindig számíthatok ezekre az emberekre.

Oldalak, ahol jelen vagy, és szívesen közzétennéd?

http://szilviabead.deviantart.com/ - a sokat emlegetett deviantart :) itt lehet leginkább megtalálni, ide járok feltöltődni, beszélgetni is, és az itteni galériámban szinte minden eddig készült ékszerem látható :)
http://boszigyongy.blogspot.com/ - a blogot sajnos ritkán van időm frissíteni, de azért igyekszem :)
http://twitter.com/bodaszilvia - a twittert főleg akkor használom, ha új ékszert töltök fel a webshopba.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr842162095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása