Nyilván a termékfeltöltés fontos, mert anélkül nem is lehet eladni. Nade! A termékfelöltés gyakorisága, ami még nagyon fontos.
Mondok egy példát. Tegyük fel, hogy képeslapokat árulok. Hétfőn feltöltök egy őzikés képeslapot, majd egy hétig nem teszek fel újabb terméket. Mivel rajtam kívül még biztos, hogy nagyon sokan adnak el képeslapokat, és ők is folyamatosan töltik fel a termékeiket, az én képeslapom egyre hátrébb kerül a listán. Lehet, hogy a következő hétre már a 38. oldalon szerepel a találatok között, vagy még sokkal hátrébb. Hogy őszinte legyek, ha én lennék a vásárló, biztos, hogy ennyi oldalt nem lenne türelmem végigböngészni. Persze lehet szerencsém is, ha mondjuk valaki pont őzikés képeslapot keres, és célzottan beírja a keresőbe, lehet, hogy az első egynéhány oldalon fog szerepelni a képem. Még szerencsésebb helyzetben az illető meg is veszi a képem. Ha viszont rendszeresen töltök fel új terméket, vagy a meg nem vásárolt termékeimből egyet-egyet minden nap újra feltöltök, hogy mindig a találati lista első pár oldalán szerepeljek, akkor nagyobb a sansz az eladásra. Én mindig újraregisztrálok egy terméket, ha az adott napon nem vettek tőlem semmit. Amennyiben meg vásároltak tőlem, akkor evidens, hogy az eladott termékemet teszem fel újból. Persze, akinek minden terméke különböző, az ezt az utóbbit nem tudja megtenni, neki újabb és újabb termékeket kell listáznia. Remélem nem írtam túl bonyolultan a dolgokat! Bármilyen kérdésre szívesen vélaszolok:)
Még annyit javasolnék, hogy mivel a fő vevőréteg amerikai, a termékfeltöltéseket érdemesebb este megejteni!