Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Nem tudsz angolul? Ne aggódj!

2010.07.19. 11:30 :: etsybaba

Szeretnél boltot nyitni, de nem tudsz angolul? Úgy gondolom, ez nem akadály! Persze, aki tud angolul, könnyebben boldogul. Aki kicsit tud angolul, az is boldogul valahogy. (Én sem vagyok perfect, sőt) Aki meg nem tud egyáltalán, annak nem hiszem el, hogy nincs a családjában, a barátai, vagy az ismerősei között valaki, aki tud angolul és szívesen segítene. Nem azt tanácsolom, hogy mostantól akkor az illető nyakára kell járnod folyamatosan, és ő fogja csinálni helyetted az egész Etsy „bizniszt”. Nem! Csak kezdetben vegyél igénybe segítséget! A regisztrációhoz, az első egynéhány termék leírásához, feltöltéséhez. Ezekről egyébként a későbbiekben én is fogok bejegyzést írni:) Lefordítom magyarra lépésről-lépésre a regisztrációt, bolt megnyitást, termékfeltöltést. Ha túljutsz az első lépéseken, a nehezén, akkor már lehet, hogy némi adatmódosítással, adat behelyettesítéssel (szín, méret), te is tudsz termékleírást készíteni. Esetleg, ha valami nagyon újat alkotsz, akkor megint kérsz egy kis segítséget:)

A képek nagyon sokat elárulnak egy termékről! Tulajdonképpen ez a vevő első benyomása róla. Ha mondjuk egy szoknyát szeretnél eladni, és a vevőnek a fotó alapján nagyon tetszik, csak ezután kezdi el olvasgatni a termékleírást. A lényeg: szín, méret, anyag biztos érthető legyen számára, a többit meg: esetleges nyelvi, nyelvtani hibákat meg már meg fogja bocsátani, ha már egyszer beleszerett a szoknyába, és a méret is jó:)

Szóval én azt tanácsolom, hogy minimális, vagy nulla angoltudással is meg kell próbálni! Meglátod, majd időközben mennyi minden fog rádragadni. Egyre könnyebb lesz a dolgod!

Csináltam egy témába vágó treasury-t! Íme:

1 komment

Címkék: kreatív angol bolt etsy kreatív hobbi etsy.com kreatív bolt

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr782159890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicurka 2011.10.03. 08:08:22

Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :).
Elolvastam a blogod, de nem találtam választ a felmerült problémáimra.
Regisztráltam az Etsy-n, már vásároltam is (ahogy itt olvastam :)), de mikor odáig jutottam, hogy el is adnék, akkor jött az oldal, ahol a kártyát kellene regisztálni, de nem tudom... (PayPal-on sikerült!).
Lehet olyan probléma, hogy itt csak és kizárólag hitelkártyát fogad el regként?
Előre is köszi a választ!
Szép napot!
Bea
süti beállítások módosítása