Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Világboltok: bonspielcreation

2010.07.14. 22:16 :: etsybaba

Ez egy 2006-os interjú az Etsy oldaláról. Én csak lefordítottam, az eredetit itt találod.

Pár adat:

Bolt neve:                       bonspielcreation.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2005. december 1.

Eladások száma:           2040 db

Jelenleg kapható:          45 termék

Canadian 
Changepurse
Debit card 
sleeve--Obama
Debit card 
sleeve--Dollar
Cardinal 
Vintage Reinvented Blue Leather   Wristlet
Vintage 
Reinvented Dark Dark Blue Leather Bird Bag
Kitty Pouch
 in Grey Recycled Leather
Black 
Griffin Changepurse made of  Recycled Leather
Squirrel 
Changepurse made of Recycled Leather
Unicorn 
Changepurse made of Recycled Leather
Bag 
Reserved for Jensun
NEW 
Bonspiel original design Tall Kitty fabric--Fat Quarter
Weird Dress
 I made out of Spoonflower Fabric
Skeleton 
Changepurse made of Sample Leather
Supersoft 
suede Skeleton Changepurse
Trees and 
Cat Pouch in Black Recycled Leather
Skeleton 
Changepurse
bonspielcreation.etsy.com

 

Interjú

Mesélj egy kicsit magadról!

A nevem Ellen Box. Victoria-ban élek, kanada nyugati partján. A "Smoking Lily" részére tervezek és varrok. Ez egy nagyszerű kis csapat, amely arról híres, hogy a világ számos pontjáról vannak munkatársai. Szabadidőmben, 2005 késő tavaszán megálmodtam a "Bonspiel"-t. A név egy curling találkozó után született, ugyanis ez volt az egyik kedves német csapat neve. 

Mi volt az első dolog, amit saját kézzel készítettél? Hogyan és miért készítetted?

Amik elsőre beugranak azok az akváriumok, amiket 7-8 éves koromban készítettem. Ablakot vágtam a reggelis dobozora, sütőpapírt tettem mögé és aztán kis halakat vágtam ki papírból.

Édesanyám fazekas és én is csináltam ezt-azt agyagból annakidején. Próbáltam jóképű görög mellszobrot is alkotni, de elég bénán sikerült, inkább John Cleese-re hasonlított (Ne haragudj, John!). A mamámnak még mindig megvan, úgyhogy amikor meglátogatom, mindig vetek rá egy pillantást. Ott van közvetlenül egy egyszervú szobra mellett, amit a fivérem készített, és ami sokkal vagányabb.

Mi inspirál téged? Honnan jönnek az ötleteid?

Az inspirációm főleg az alapanyagokból jön. Ránézek egy darab bőrre és elképzelem, milyen táskát fogok készíteni belőle. Szeretem a vasárukat is: szegecseket, patentokat. Összebarátkoztam egy nyugdíjas cipésszel, aki folyamatosan kis cipzáras táskákat ad nekem, amiken különleges szegecsek vannak-"ha tudod használni őket, nekem van egy ládám 10000 ilyennel és meg kell szabadulnom tőlük". Inspirálnak még a buta szójátékok is (akarok csinálni egy pólót "the squids are alright" -a tintahalak rendben vannak- felirattal), a japán divat, a beszélgetések a kolléganőimmel és az elképesztő dolgok, amiket alkotnak, a kínai propaganda és a csomagoló művészetük, a viktorián stílus és a Prada divatház.

Mik a kedvenc alapanyagaid?

Bőr. Pamutdzsörzé. Vászon. Festék. Sok anyagomat be fogom festeni. Ídy bármilyen sznt megkaphatok, amit csak akarok és sokkal így jobb lehetőségeim lesznek, mint a ronda színű anyagokkal. Szeretek "silkscreen"-nel dolgozni. (szerk.: silkscreen-ha valaki tud rá magyar szót, kérem jelezze:)) Villámgyorsan lehet kézműves dolgokat létrehozni vele (egyszer megcsinálom a művészi munka részét, a kívánt mintára bevonom és kiégetem a szűrőt, majd elkészítem a terméket, amire nyomtathatok vele!).

Mi a kedvenc színed?

Inkább kedvenc színkombináció. Nincs egy szín, ami nagyon közel állna hozzám, de most pont nagyon szeretem a sötét bíbor és az olajbarna kombinációját.

Bármilyen tanács a kézzel alkotott dolgok eladására?

Amík kitalálok és megalkotok valamit, addig megpróbálok nem foglalkozni az eladás részével. Ha puszta élvezetből alkothatok, akkor lesz igazán egyedi a művem, és akkor fogja valóban visszatükrözni azt , ami én vagyok, és az alkotásom így saját magát fogja eladni. természetesen aztán az emberek elé kell tárnom, hogy ők is megszerethessék. Itt jön az Etsy a képbe. Igen!

Az alkotáson kívül mivel foglalkozol?

Biciklizem, jógázom, sok sushit eszem a barátommal. Azon gondolkozom, mit alkossak. Szedret szedek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív külföldi interjú bőr táska szerda hobbi etsy táskák kreatív hobbi etsy.com világboltok bonspielcreation

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr962152297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása