Az Etsy-ről mindenkinek!

Az Etsy egy remek online piactér, ahol mindenki eladhatja a saját kezűleg készített alkotásait. Ezzel a nagyszerű oldallal szeretnék megismertetni minél több kreatív hobbizót!

Reklám

Friss topikok

  • Marton Sylvia: Szia! ÖRÜLÖK, HOGY VÉGRE VALAKI íR AZ ETSY-RŐL. ÉRDEKLŐDNÉK, HOGY A 7-ES ADÓSZÁM ELÉG -E A BOLT NY... (2014.10.12. 20:40) Én és az Etsy
  • cicurka: Szia! Ismeretlenül kereslek. Lenne egy-két kérdésem, ha lehet :). Elolvastam a blogod, de nem talá... (2011.10.03. 08:08) Nem tudsz angolul? Ne aggódj!
  • dióhéj: hű mennyit olvasgattam ezt a blogot és teljesen kínai volt...már nem annyira :) (2011.02.24. 11:33) Elindult a magyar etsy "team"!
  • kazsuvizso: Hű! Eddig nem is tudtam erről az oldalról! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem. Nagyon szép do... (2010.07.19. 21:59) Mai kincsek

Linkblog

Magyar Szombat

2010.07.10. 11:00 :: etsybaba

Akkor most hadd konferáljam fel az első Magyar Szombat főszereplőjét, életem első interjújának alanyát: Krisztinát, a KrillaGlass nevű etsy-bolt tulajdonosát!

Pár adat:

Bolt neve:                       KrillaGlass.etsy.com

Regisztráció időpontja:  2007. szeptember 24.

Eladások száma:           171 db

Jelenleg kapható:          8 termék

Twist fused
                                    glass ring
Dawning
                                    fused glass pendant
Rose fused
                                    glass ring
Twist fused
                                    glass ring
White
                                    circles in lilac and pink fused glass pendant
White
                                    circles in lilac fused glass earrings
Dawning
                                    fused glass ring
Dichroic
                                    flash fused glass set
 


Interjú

 

Mondj pár mondatot magadról!

Eredetileg kórusvezető és orgonista vagyok, de mindig érdekeltek a kreatív technikák. Sokat kötöttem, varrtam, barkácsoltam. Számomra mindegyiknél az volt a fontos, hogy saját ötlet alapján készíthettem valamit. Fontos az is, hogy színes legyen az elkészült tárgy, akár textilről, gyöngyről vagy más anyagról van is szó.

Mikor kezdtél üveggel foglalkozni, ékszereket alkotni, honnan jött az ihlet?

2003 óta foglalkozom üvegből készült ékszerek, tálak, lámpák készítésével. Hirdetés alapján jelentkeztem ólomüvegező tanfolyamra, azért arra, mert addig jobbára csak a templomi üvegablakokat ismertem és csodáltam. A tanfolyam után tanultam meg a Tiffany technikát, majd 2006 óta fusing ill. rogyasztásos technikával is dolgozom. Az üveg egy csoda, mert rengeteg ötletem lesz a munka közben, sőt a legjobbak rendszerint hajnalban jönnek elő.
Sok minden készült az évek alatt, eleinte a barátokat, ismerősöket árasztottam el velük, később vásárokba jártam.

Mikor és hogyan találtál rá az Etsy-re?

Az Etsy-ről 2007-ben olvastam először. Akkor már jó ideje működött ez a kézműveseket összefogó internetes bolt. Azt gondoltam, külföldön is ki kellene próbálni legalább az ékszerek eladását. Azt láttam, hogy rengeteg eladó van az Etsy-n gyönyörű termékekkel és nem lesz könnyű boltot indítani. Mindenesetre fellelkesültem és gyatra angoltudásom ellenére belevágtam.

Ajánlanád-e, és ha igen, miért ajánlanád az Etsy-t másoknak?

Azoknak ajánlanám az Etsy-t, akik kellő időt tudnak rászánni, ugyanis fontos mindig jelen lenni a termékekkel.

Esetleg valami jó tanács azoknak, akik most nyitnának boltot?

Érdemes például Treasury-t készíteni, ill. részt venni különböző csoportközösségekben (magyar eladónak pl. europeanstreatteam)
Még most is sok időt töltök el a fényképezéssel, mert a szép terméket is csak jó fényképpel lehet eladni.

Van-e kedvenc eladód az Etsy-n?

Kedvenc eladóim az Etsy-n általában lámpagyöngyösök. Ezt a technikát nem tanultam eddig, és mindig rácsodálkozom, milyen szépek ezek a gyöngyök.

Oldalak, ahol jelen vagy, és szívesen közzétennéd?

Jelenleg még a Meskán árusítok és van saját honlapom:
www krillaglass.com www. krillaglass.meska.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív interjú szombat hobbi hobby ólomüveg etsy kreatív hobbi etsy.com magyar szombat

A bejegyzés trackback címe:

https://youretsy.blog.hu/api/trackback/id/tr732134320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása